View Single Post
Old 16-12-2012, 18:28
marcogolf1 marcogolf1 is offline
Forum Regular

Default Golf 1 gti 83 wortherseeproject

Hallo,

Om te beginnen zal ik me even voorstellen, Mijn naam is marco en ben in het dagelijks leven automonteur. Ik heb hier al een hele tijd rond gezworven en eigenlijk bijna nooit wat gepost. Als hobby auto heb ik een golf 1 gti uit 83 die ik nu ondertussen al een jaar of 4 heb. Doordat ik deze eerst gewoon als dagelijks vervoer heb gebruikt dus ook in de winter is deze aardig slecht geworden. Nu heb ik samen met een maat ook besloten de aankomende worthersee te gaan bezoeken voor een week. Reden genoeg dus om de golf eens grondig te restaurenen en voortaan lekker als meeting auto te gaan gebruiken.

Eerst maar eens wat foto's

Zoals die was voor ik begon:

Hierna is die naar bprijs gegaan voor het laswerk. Dit bestond uit links en recht achter wielranden zowel binnen als buiten. De hoekjes naar het achterscherm. Dorpel links en rechts compleet. En nog wat delen van de bodemplaat. Helaas kan ik deze foto's niet uploaden omdat het een apart bestand is. Heb al niet veel verstand van computers

Na een maandje weer in me eigen garage te hebben gestaan is die naar arno Derby gegaan om compleet strak gemaakt te worden voor het spuiten. De auto staat hier nog steeds en arno is er nog mee bezig om helemaal perfect strak te krijgen. Respect voor het werk want ik het is echt een vak apart. Hier wat foto's ervan:

Hier is al de onderzijde waar plamuur zat in de spuitplamuur gezet:

Nu is de volgende stap wat arno gaat doen de spuitplamuur weer uitvlakken en dan gaat de complete auto in de grondlak.

Laat maar horen wat jullie er van vinden
Reply With Quote