View Single Post
Old 14-12-2012, 20:13
DutchWilco's Avatar
DutchWilco DutchWilco is offline
Postwhore

Quote:
Originally Posted by Bluepower
Mooi spul hoor Wilco!!! Ben erg benieuwd hoe die seq bak gaat bevallen... Jammer genoeg voor mij VEEL te duur, anders was het wel een leuke/mooie aanvulling geweest voor de projectjes!

Ik ben ook erg benieuwd hoe deze zal schakelen en is ook voor mij een fortuin. Het scheelt voor mijzelf dat ik er 2 tegelijkertijd kon bestellen en ben zelfs bezig met een 3e bak voor een klant. Omdat ik als bedrijf geen BTW hoef te betalen en nog wat korting kreeg kon ik hem ook voor mijzelf kopen, maar blijft echt heel veel geld. Deze klant wilde perse een sequentiële bak en ik heb lang moeten zoeken naar een bedrijf die dan ook een bak kan maken die sterk genoeg is voor 800NM.
Ben er speciaal voor naar verschillende motorsportbeurzen enz geweest, maar uiteindelijk bleef alleen deze over.
Veel grote merken begonnen er echt niet aan zoals Drenth, Drexler enz.
Ik rijd nu zelf al een paar jaar met een Quaife-bak en bevalt goed, maar is nog wel met H-patroon. 1x misschakelen is dan wel einde bak en motor met een beetje pech en met een sequentiele bak kan je nooit naar een verkeerde versnelling schakelen en je hoeft natuurlijk niet meer te koppelen wat veel tijd scheelt. In deze zit komt een platensperr en ik moet hun nog gaan vertellen hoeveel procent deze moet zijn, maar ik heb nog geen idee eigenlijk. Ik heb alleen rijervaring met een wormsperr en daar ben ik niet echt tevreden over.
Reply With Quote