![Old](https://www.volksforum.com/forum/images/statusicon/post_old.gif)
14-12-2012, 07:59
|
![heinz74's Avatar](image.php?u=30138&dateline=1363809323) |
Postwhore
|
|
Join Date: Jul 2012
Posts: 1,364
|
|
Quote:
Originally Posted by Polo1w
Lach me helemaal kapot hier.
Ik irriteer me dagelijks aan de ongelooflijk onlogische constructies die ze bedenken in relatief jonge auto's. Sleutel er dagelijks aan, en kom zoveel domme, ondoordachte, slappe en afbrekende dingen tegen, absurd. En roest op jonge auto's, ook al zoiets onnodigs, had audi in de jaren 80 toch al redelijk onder controle?? Mercedes in de jaren 00 iig niet, met name de vito's en E-klasse's. Gelukkig ben ik geen MB liefhebber..
|
jaa,inderdaad..
dat je eerst vanalles los moet gooien om bij dat laatste schroefje te kunnen ,wat verder helemaal geen functie heeft maar wel los moet
je vervolgens je klauwen openhaald aan vlijmscherp materiaal om er bij te kunnen
raammechanismen van plastic...bevestigingsclipjes die je nooit loskrijgt zonder te beschadigen of breken..
reparatietijdvoorschrift op papier die gemaakt is door iemand die nog nooit in de buurt is geweest bij zo'n auto ,laat staan aan gewerkt heeft..
komt je baas/chef lopen zeiken 'wat duurt het allemaal lang..daar staat maar 2 uur voor'..(deur overbouwen van een Grand Scenic ofzo)
en roest mijn god...schei er over uit..kan ik hele boeken overschrijven,,
dan vergeet je nog een merk...Opel...overzetstukken voor de G Astra toendertijd....een moderne auto van 5 jaar oud toen bijv?...waar gaat dat over?
|