12-12-2012, 18:57
|
Forum Newbee
|
|
|
|
restauratie
Ik lees zeer aandachtig uw tof forum,en soms staan er intersante topics in.Er is een ding waar ik niet goed mee weg kom;Ik restaureer reeds 30jaar old timers,en wij willen alles zo standaard mogelijk houden zoals ze uit de fabriek geleverd worden en op dit forum kan ik de standaard golfjes op een hand tellen wat ik heel spijtig vind.Momenteel ben ik aan een Golf GTI van 1982 bezig en deze wordt volledig in zijn oorspronkelijke staat gezet dit bepaalt ook de waarde van deze wagen bij wederverkoop.en een echte liefhebber en verzamelaar houdt niet van dat opgefokt en veranderd spul.Onlang reed ik in Duitsland op de autobahn naar keulen met mijn Porsche met een 180km per uur,stak daar een golfje 1 voorbij en die reed zeker 200?ONVERANTWOORDT vind ik,een gevaar op de weg; enkele km verder stond hij aan de rand met de POLIZEI daar bij,en terecht vind ik,maar ja men is jong en men wil wat anders. iedere euro die je investeerd is een verloren euro!!!!.daarom een goed raad die waarschijnlijk toch niet opgevolgt wordt hou hem orgineel gr jb
|