View Single Post
  #14  
Old 06-12-2012, 19:02
fcapri's Avatar
fcapri fcapri is offline
Postwhore
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 1,099
Default

-al eens geprobeerd 2-3 keer voor te gloeien?
-hoelang zit de diesel er al in (kan altijd zijn dat mensen 3maand met een tank doen )
-gaat de motor idd heel vlot rond, als die te traag loopt, kan die niet aanslaan (accu ver door, bij vriesweer verliesd die makkelijk 30-40% van de capaciteit. bij een 4-5jaar oude accu die al maar 60% meer heeft van origineel, en dan bij vriesweer nog eens 30 verliesd, is het al te weinig. ook kan je de voedingskabels eens bekijken (accu naar motor, accu naar startmotor).

-krijg je pomp wel goed 12V om te draaien? heb met dit koude weer al gehad dat die al rijdend stilviel. die connector op de pomp was roest en soms had ik te slecht contact waardoor de motor stilviel. ff kabeltje los, opgeschuurd, connectortje iets platter gedrukt en er weeraan.

mijn diesel warmt 1 maal voor (soms zelf geen goesting om te wachten en start direct). gebruik geen startvervroeger. slaat DIRECT aan
zou niet mogen dat je 1min lang moet starten
__________________
Daily drivers: Toyota prius 3 - Ford P100 1.8TD
Oldtimers: Golf2 1.6D '91 - Ford Capri 2.0V6 '79, 3.0V6 '79 - Sierra XR4i 2.8iV6 '83 - Audi 80 Avant 2.6V6 '93
http://www.fordcapri.be
Reply With Quote