View Single Post
Old 02-12-2012, 20:15
Kazzo Kazzo is offline
Postwhore

Default Franse golf 2 gti 5-deurs 1985 (schuurvondst)

Hierbij alvast een kleine sneak preview van de auto die ik vandaag bekeken heb, moet enkel nog opgehaald worden . Het gaat hier om een franse golf gti uit 1985, die nog zeer gaaf is en alle details nog heeft.

Heeft een hele tijd in Frankrijk op stalling gestaan en in 2009 naar Nederland gehaald. Heeft sinds een halfjaar geen stalling meer en staat buiten te verschimmelen, zodoende vind hij het zonde en wou die hem wel verkopen.

Geloof het of niet maar de auto startte gewoon naar een paar keer geprobeerd te hebben zonder rare geluiden. Auto heeft een kilometerstand afgelezen van 73 duizend km (terug te vinden in de boekjes en onderhoudsgeschiedenis). Verder is de auto gewoon echt vies van binnen en dof van buiten, maar heeft alle details nog (bijv. logo's, gamma radio, pookknop enz.) en is niet verprutst. Ook heeft de auto nog een leuke optie en dat zijn elektrische ramen rondom. Mooiste van alles is dat de auto keihard is en echt nergens roest of vliegroest aan de carrosserie of bodem, ook geen deuken enz. Is dus mooi geconserveerd gebleven in Frankrijk.

Zodra ik de auto heb zal ik er nog meer over vetellen en foto's van gaan maken. Alle stickers en geschiedenis is nog aanwezig

Plannen zijn:

-Even alles nakijken en onderhoud plegen, dus nieuwe remmerij, vloeistoffen, pakkingen enz.
-Alles heel goed schoonmaken en goed op laten poetsen door iemand.
-Alleen schroefsetje en dikke wielen.

Hier een 3tal foto's even snel gemaakt:

Schimmel zie je niet echt op de foto, maar zit er wel degelijk

Reply With Quote