Ik heb van het voorjaar deze Jetta opgehaald, zonder apk en redelijk smerig.
Na goed wassen zag ie er zo uit.
Ik reed in die tijd nog op een brommer rond, omdat ik nog 17 was, dus ben er niet zo druk mee bezig geweest.
In de zomervakantie een laat model 1900TD gekocht hier op het forum.
Dus rustig aan begonnen met motorsteuntjes bij elkaar zoeken, benzine blokkie eruit gepakt, kabelboom eruit (ik ga met de mk3 kabelboom rijden omdat de mk1 kabelboom al tig storingen had en met halford kotsblokjes en kroonsteentjes aan elkaar hing).
![](http://i50.tinypic.com/15efnm0.jpg)
^Zoals ie er nu bij staat
![](http://i48.tinypic.com/ru9s8x.jpg)
^Een dikke kabelbende
![](http://i45.tinypic.com/2dgkdwy.jpg)
^Motorruimte, heeft nog wat schoonmaakwerk.
![](http://i45.tinypic.com/2egbdaq.jpg)
^Links de AAZ en rechts de oude 1100
Tot nu toe heb ik er nog niet zo veel aan kunnen doen ivm drukte voor school en fulltime sleutelen bij het Deltion Rallyteam
Erg veel werk gehad om een 2de 350Z erbij op te bouwen, maar het resultaat is daar:
In de tussentijd m'n rijbewijs gehaald en daarom mezelf een Spucknapf stuurtje cadeau gedaan.
Deze is niet heel erg netjes en ook niet helemaal compleet.
Maar goed, de carrosserie is ook niet helemaal je-van-het, dus dat laat ik lekker zo.
Claxon wordt nu op een andere manier bediend:
http://www.youtube.com/watch?v=KlQwVwWGwIY
Dit was nog wel even knooien, omdat de claxon massa geschakeld is.
Ik heb ervoor gekozen om dit zo te houden en heb dus op het plaatje van de ruitenwissersproeier een massa aansluiting gemaakt in de richting van normaal gesproken de achterruitenwissersproeier.
Nu bezig met het aansluiten van de verlichting.
Had er nog wat storingen in zitten, compleet rotte massakabel aan de voorkant; knipperlicht indicatoren bij elkaar aangeknoopt bij de teller, dus dan heb je alleen alarmlichten
![Big Grin](http://volksforum.com/forum/images/smilies/biggrin.gif)
en nog wat van die kleine dingetjes.
Om meer problemen door oxidatie te voorkomen hier en daar wat stekkertjes vernieuwen:
![](http://i45.tinypic.com/2efoy1d.jpg)
En door middel van een krimpverbinding aansluiten:
![](http://i45.tinypic.com/a7g92.jpg)
^Doe dit krimpen liever als solderen, omdat je zo precies ziet hoe je verbinding is.
![](http://i50.tinypic.com/2ql7fpd.jpg)
^En mooie krimpkousjes in kleur
Plannen:
- Rechter motorsteunbevestiging om lassen
- Motor en bak erin hangen
- Omkeuren
- Zakken (heb al verlagingsveren liggen, wordt later vervangen door een schroefset)
- Set fatsoenlijke wielen
![Big Grin](http://volksforum.com/forum/images/smilies/biggrin.gif)
- Remmen upgraden
- Vermogen wat opschroeven, doel is 120+pk
Verder wil ik in de loop van de tijd het ding opknappen, hier en daar wat roest wegwerken, stoelbekleding vervangen etc etc.
Ik ga nog gewoon naar school, dus dit wordt voornamelijk m'n weekendvervoer, maar wil em wel zoveel mogelijk rijdend houden.
Tips/kritiek/overige reacties zijn altijd welkom
![Smile](http://www.volksforum.com/forum/images/smilies/smile.gif)