EDIT: De kleurcode van de auto is LN5Y
Beste forummers,
Wegens het niet willen vlotten van de verkoop, ben ik benieuwd of er interesse is in mijn Golf in onderdelen.
Vanwege tijdgebrek gaat de auto weg. Ik heb deze overgenomen van een collega met het plan de auto weer klaar te maken en weer de originele delen te monteren. Helaas zit dat er door omstandigheden op dit moment niet in.
Het gaat om een Volkswagen Golf III GTI uit 1992 aan.
Het is een 2.0 8-klepper met 115pk. De motor heeft 263.000 km gelopen.
Recent groot onderhoud (denk aan olie, filters, snaartjes, ontsteking en bougiekabels o.a.) gehad en distributie is 20000km geleden vervangen.
Blok is nog kurkdroog.
Ik denk wel dat de koppeling vervangen moet worden. Bak krijg je er gewoon bij net als de motorkabelboom.
Gereserveerd
-Electrisch schuifkanteldak, werkend en niet lek!
65 euro
-TDI GT/GTD interieur. Compleet met bedieningsknop voor stoelverwarming en kabelboom, dashboard, stuur, vloerkleed, hoedenplank etc.
100 euro
-REMUS einddemper
30 euro
-Verlagingsset
Verkocht
-GTI/VR6 verstralers in zeer goede staat
25
-chassis met Nederlands kenteken, op dit moment geschorst, met deuren, zijschermen, motorkap, achterbumper en achterklep
40 euro
Op de overige onderdelen kan geboden worden, net als bovenstaande onderdelen.
De auto is te bezichtigen in de buurt van Apeldoorn.
Een pm sturen is het makkelijkst/snelst, maar reageren in het topic is ook mogelijk natuurlijk.
Gereserveerd/ verkocht
Complete voortrein en achteras gereserveerd
Reflectorplaatjes voorbumper VERKOCHT
VR6 lip VERKOCHT
Complete kachelunit VERKOCHT
-Originele GTI/VR6 velgen, rand gepolijst en harten opnieuw gespoten (bon erbij)
Verkocht
-Angel eyes heldere koplampen
Verkocht
- embleemloze grill in kleur
Verkocht
-Zwarte Hella achterlichten, deze zijn vrij zeldzaam
Verkocht
Hieronder wat foto's
Justin