View Single Post
Old 27-11-2012, 23:16
Bas Oppelaar Bas Oppelaar is offline
Forum regular

Quote:
Originally Posted by The_Maxx
Zijn genoeg autos die door de rdw keuring komen (niet apk dus) met sidepipe.
Over de gehele lengte gaat over de gehele lengte van de uitlaat. Niet of deze over de gehele lengte van de auto zit... Moet er dan ook een uitlaat naar de voorkant lopen zodat die net onder je grill ook nog eens uitkomt? Anders heb je niet de gehele lengte, en bij big block zit je nog met een heel stuk vanaf het spruitstuk tot de voorkant van de auto.
Lijkt me niet logisch.

Ik weet ook wel dat dat over de hele lengte van de uitlaat is , maar die mag dan dus niet halverwege onder je auto uitkomen zoals ik al eerder zei !
Mister betweter weer door de bocht een RDW(dat is ook waar je een auto APK bij afmeld) keuring ( is practisch hetzelfde als APK ) en dus niet wettelijk bij de RDW kijken ze alleen of alles deugdelijk bevestigd , kloppend en performance gewijs ook het onderstel het aan kan , als jij nou de APK bevoegdheid bezit of er enigzins verstand van hebt in plaats van alleen de forum goeroe uit te hangen , dan pas mag je wat zinnigs zeggen , op het steilheck forum wist je ook alles beter terwijl een hoop mensen met praktijk ervaring je voorgingen en dan stug nog anders blijven beweren
Reply With Quote