Hallotjes
Eindelijk heb ik de 2 bakken bij elkaar die samen een TDI bak gaan vormen voor mijn 32b TDI! Zware versnellingen over laten zetten op een zware eindoverbrenging!
Op de assen zijn volgens ETKA alle lagers ringen etc gelijk, dus ik vertrouw erop dat de versnellingen over kunnen. Op de as met wormwiel/eindreductie kan alles los, dus daar geen probleem.
Alleen op de prise-as zitten volgens mij nog een paar vertandingen vast, wat zou inhouden dat de complete prise-as overgezet moet.
De assen van beide bakken hebben keurig 24 tanden en ik heb gepast, de koppelingsplaat past op allebei.
Nu het probleem, de prise-as van de zware versnellingen is langer! Ik heb gebeld met het bedrijf waar ik het wil laten doen en die man zegt dat ie alles kan (laten) doen, zou ik ook zeggen aan een potentiele klant ($$$).
Maar nu, er is vlees genoeg om m in te korten en af te draaien voor in het lagertje. Is het verstandig? En is het metaal zo dat het mogelijk is dit netjes te bewerken op een draaibank?
Hoop dat iemand een verlossend antwoord heeft, kunnen de bakken vanmiddag binnengebracht!
![Thumbup](http://www.volksforum.com/forum/images/smilies/thumbup.gif)