Quote:
Originally Posted by Greppel
klopt, maar is opzich toch wel te doen ofniet Joram
|
Ik snap niet dat er niet eerder iemand om gegaan is, half het forum komt uit Friesland
En zoals een van onze mods eens sprak; "in Nederland is niks ver weg"
Quote:
Originally Posted by Vains
Hij is eindelijk verkocht :-) Gefeliciteerd met de aankoop vond het ook een nette wagen. Denk dat het hem metname in de afstand zat dat niemand hem is gaan ophalen...
Wat zijn jouw plannen ermee?
|
Netjes maken en km-vreten
Moet wat onderhoud hebben, maar over het algemeen ben ik heel blij
Quote:
Originally Posted by T.C.Z.L
Nette aankoop Joram!
Ben benieuwd naar je plannen ermee...
|
Zie boven
Jouw Corrado onder andere was voor mij wel de reden om deze te kopen,
nou kan deze niet echt in de schaduw van de jouwe staan, maar ik ben er blij mee
Had bij de verkoper al gezien dat de pijp op de plek van de middendemper niet zo best was, nou die had nog een verassing in petto;
bij Bergen op Zoom brak de uitlaat in 2-en;
Een kabaal dat dat gaf zeg
Er zit geen middendemper onder en nu was het dus na de kat niks meer
Vanochtend maar ff de brug op en kijken wat ik nog had liggen;
Mooi stukje over van de middendemper vervanger van de F&I
Hier zit ie al vast met een paar puntjes, daarna achterdemper netjes gehangen en de boel afgelast
Technische staat valt me alles mee;
- vering en dempers wel wat mottig (en hij ligt op de bumpstops volgensmij)
- handremgaffels muurvast
- rest van de uitlaat ook geen 10 meer (RVS van EPS aan sinterklaas vragen denk ik maar)
Dus dat worden de plannen als er weer briefjes aan de geldboom groeien
Qua onderstel ben ik sinds de F&I wel fan van de rooie Koni setjes met veren en die zijn ook te betalen
Wil er nog een Alpine HU in, maar dan heb ik er 2 nodig, voor de F&I ook gelijk een, het liefst dezelfde en met BT, da's handig
Red me nu wel ff met een Pioneer radiotje wat ik nog had liggen, kan iig horen dat er redelijke speakers in zitten
Zal de foto's uit het verkooptopic van de vorige eigenaar hier ook ff zetten, zijn mooie foto's en de rooie achterlichten zitten er inmiddels weer in;
M'n huidige achtergrond
G60 interieur heb ik me laten vertellen...
De 9A, zou 5000km geleden gereviseerd zijn in eigen beheer, vorige eigenaar heeft er geen rekeningen van mee gekregen van de man van wie hij hem kocht, maar hopelijk weet iemand hier er meer van?
Hij loopt en schakelt in ieder geval zalig
Gaspedaal moet je alleen met 2 voeten intrappen maar da's normaal geloof ik