Hallo allemaal,
mijn naam is Jorin, ben 24 jaar en kom uit Hoorn. Ik ben al een tijd actief op het Polo86cRegister en dus wordt het wel tijd om me hier ook aan te melden. Ik heb al een paar Polo's in mijn bezit gehad.
De liefde voor oude VW's begon met de tijdelijke auto van mijn ouders, een Polo type 2 steilheck. Zag er niet uit maar bleef altijd rijden. Dus toen ik voor een VW ging kijken werdt dat natuurlijk een Polo.
De eerste, een 86-er sedan. 60-40 verlaagd, orginele G40 BBS eronder met 175 50 bandjes. Maar na een lekke koppakking en gebrek aan tijd moest hij helaas weg.
Toen een nieuwer type, een 2F steilheck uit 91. Ook 60-40 verlaagd met 14 inch Golf staal en 155 55 bandjes (achterste velgen nog de oude ballonbandjes).
Ongelukje mee gehad, werdt hij een stukje korter door
Op het moment een coupe GT met een gebroken of kromme klep. Maar omdat ik er geen tijd voor heb op het moment, staat deze in de stalling te wachten. Ik heb al een andere cilinderkop liggen met bewerkte poorten en een ABU-nokkenas. De inlaat ligt op het moment bij Serge om bewerkt te worden.
Zo heb ik de coupe weggezet.