View Single Post
Old 24-11-2012, 00:04
ar1g3's Avatar
ar1g3 ar1g3 is offline
Volksforum Aandeelhouder

Quote:
Originally Posted by joostvw
Als je bedrijven in je regio weet te zitten kun je denk ik ook beter gewoon langs gaan en een praatje maken. Laat inderdaad het woordje "schoolproject" even vallen en "gratis reclame" en presentatie" zal natuurlijk ook goed meewerken.

Wat hierboven al werd genoemd over dat je de grote bedrijven links moet laten liggen vind ik een goede tip.

Wat is eigenlijk het doel van het project, omdat je over duurzaam begint?
Bedoel je dan duurzaam in de zin van: hij moet lang meegaan, of moet het op de ecofriendly bomenknuffelaars manier?

Want in dat laatste geval zou ik voor verf op waterbasis informeren. En als je voor lange levensduur gaat zou ik dat juist afraden denk ik.

Duurzaam in de zin van zo lang mogelijk meegaan zodat ik zo lang mogelijk zoveel mogelijk CO2 de lucht in kan jagen (lekker politiek incorrect)
Nee inderdaad dus duurzaam op de manier dat hij lang meegaat, dat het niet na twee jaar begint the schilferen of belletjes krijgt en dat de verf mooi egaal blinkt.

Misschien dat ik over vier weekjes (in de kerstvakantie) als ik tijd zat heb, eens langs ga hier bij de carrossier. Mijn vader moest er toch nog eens langs voor uitblutsen en herspuiten van een paneel van onze T5 nadat er een paaltje op een parking niet uit de weg wou gaan voor mijn moeder, kan ik gelijk meegaan en er is over praten.

Sowieso bedankt iedereen hier!

Offtopic: heb juist het Haynes restoration manual by Lindsay Porter gekocht, echte aanrader! Likt vol te staan met weetjes en nuttige tips.

"Cornering perfectly is like bringing a woman to climax.” - Jackie Stewart
Reply With Quote