View Single Post
Old 23-11-2012, 00:14
Pascalvd Pascalvd is offline
Forum Regular

Default Pierburg problematiek, topic nummer 300+

---Edit: Foto gereupload.

Goeiedag,

Sinds gister in bezit van een Golf 2 Pasadena met een 1600 blokje, voorzien van een pierburg carb.
Voor meer info over mij en de auto verwijs ik je graag door naar het voorstelforum.

Qua carb. nog wel enkele problemen, vandaag alle vacuumslangen al vervangen, en er zit een nieuwe voetpakking op, om vacuumproblemen uit te sluiten.

Maar nu heb ik nog wat dingen waar ik niet wijs uit word.

Allereerst ligt er een bruin draadje los, dat ligt te vonken op het blok,
Tevens is er een zwart dekseltje/doosje wat ik heb moeten tyrippen om de auto stationair te laten lopen.
En is er nog een onderdeel dat met stekker altijd zoemt/lijkt door te branden.

Hieronder even een foto voor de beeldvorming, let wel het omcirkelde deel heeft niks met mijn vragen te maken.

Ziehier het bruine draadje wat ik bedoel, waar mag ik deze op aan gaan sluiten?

Dan het zwarte deksel/potje (unterdruckdose toevallig?) dit is het onderdeel onder het bruine draadje en dat nu tijdelijk getyript is, haal ik de tyrip los loopt de auto niet meer stationair. Hoe heet dit onderdeel? en Wat kan ik er aan veranderen dat ik geen tyrip meer nodig heb?

En het zoemende onderdeel is het blokje links op de foto boven het witte blokje, stop ik het stekkertje erin zoemt het en lijkt het wel door te branden, is de stekker eruit verandert er letterlijk niks aan de motor? Wat zou dit kunnen zijn? en hoort dit te zoemen?

Alvast heel hartelijk bedankt, en zo wordt dit weer een topauto!
Reply With Quote