19-11-2012, 19:17
|
|
Postwhore
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by Richard
tuurlijk wel.. ik wil weer erug naar de bloemetjes velgen enkel moet ik die dan versmallen.
Ik weet dat t lastig is Wilco, maar hoop met een r32 omdat de beetle hiervoor een goedkeuring heeft in NL.
Als jullie mij iets kunnen voorbereiden met eventuele weerstanden vanuit de keuring, doe dat vooral
|
Hoi Richard,
Ik heb genoeg gegevens en info om je hiermee te kunnen helpen. Als je kiest voor een motor waar al een typegoedkeuring op zit, is het allen een kwestie van opvragen van de juiste papieren als bewijs en er mee naar het RDW gaan.
Mits alles er netjes in zit (waar ik niet over twijfel) kan het af met een lichte motorwijziging. Hij moet op de remmen-bank, hij mag niet over zijn as-lasten heen en hij wordt opnieuw gewogen. Er hoeft dus niet mee gereden te worden enz. en ben je voor nog geen 6-tientjes klaar. Ik zou hem zo licht mogelijk aanbieden omdat dit nieuwe gewicht bepalend is voor de wegenbelasting die je dan moet gaan betalen
Wat belangrijk is, zijn wat papieren, een goede eerste indruk en zeker niet op een maandag afspreken, maar met voorkeur op een Donderdag of Vrijdag
|