18-11-2012, 12:21
|
|
5 Cylinder Turbo Donateur - Literpul
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by heinz74
dat is jammer genoeg wel zo ja...
het is anders wel opvallend als de 'beter gesitueerden indeze samenleving'..lees ->de rijken ineens iets meer moeten inleveren
daar bedoel ik mee de inkomstafhankelijke zorgpremie ,er ineens zelfs een regeeraccoord kan worden opengebroken...(zelfs Hans Wiegel word gewoon weer uit het museum gehaald en afgestoft)...
stel je voor zeg..ik heb een salaris van 8000€ Netto p/m..en ik moet 450€ Zorg gaan betalen...dan kan ik niet 3 keer in de week meer gaan golfen of ik moet gaan kiezen of ik met de 5 rijd of de S type ..ongehoord naar zeg
beter betalen die Paupers die door faillisement of einde contract onvrijwillig in de WW of Bijstand zitten van hun 1000€ er 100..die durven er toch niets van te zeggen..hebben ook financieel daarvoor geen draagvlak ,en de benodigde kruiwagen op het Binnenhof...stelletje Proletariers..
of zie ik dit ook te negatief..nogmaals iemand die een Deusenberg..Gullwing Mercedes ,E type (of 2,doe eens gek ,Kearel ) in de verwarmde garage heeft staan interreseert het geen donder..die gooit eventueel zijn uurtarief gewoon omhoog of bedingt een nog hogere bonus ,laat een stel Polen zijn huis voortaan schilderen etc
end of story..
|