OMG! Zie ik idd m'n oude, vertrouwde G60 weer terug... en goed terecht gekomen, zie ik!
[je hebt mijn topic toch wel goed doorgelezen, om te weten wat ik allemaal heb gedaan om hem een beetje netter en terug origineel te maken?!]
De ('nieuwe') gele kleur schijnt er al heel lang op te zitten; al toen-ie net is ingevoerd geloof ik.
Ik vond de lak nog best wel goed glimmen toen ik hem had in 2008... (afgezien natuurlijk van die roestplek op de achterklep)
Mss kan je eerst nog eens proberen te polijsten na die 2 jaar stilstand(!) ?
Dat roestige van je (oude) achterklep was toen al; goed dat je een andere erbij kreeg; was dat excact dezelfde kleur geel?
De Corrado is nl. van oorsprong rood (zie kentekenbewijs) en ik heb me laten vertellen dat-ie wel in een originele VW Corrado-kleur is overgespoten, nl. 'nugget-yellow'; ik ben benieuwd
Dorpel werd voor mij gelast bij de aankoop; het leek wel of er een heftruck in was gereden; twee gaten zo'n meter uit elkaar...
Rode achterlichten staan wel erg mooi, maar mijn ervaring is (na het 3X te hebben gedaan...) dat het te snel weer verbleekt naar oranje...
Ik zou zeggen: maak ook het Corrado-logo achterop weer rood, zoals het hoort:
Voor de rest: ik volg dit topic en heb je nog vragen, dan zal ik die (waar mogelijk) beantwoorden.
Oh ja: laat die 'Volksforum'-stickers wel zitten, hè?!; dit zijn nl. de oude en dus niet meer te krijgen... leuk voor de old-school-look