Thread: Ter info!
View Single Post
Old 30-03-2005, 16:55
Dean Dean is offline
Forum Regular

Laatste update. Gisteren weer eens een stukje gereden om de motor weer wat toeren te laten draaien. Dus eerst ff een beetje de motor warm gereden waarna de snelheid al snel weer werd opgevoerd. Toch wel lekker om mensen met verbazing naar een kever te zien kijken die hun met een groot snelheids verschil inhaald op de linkerbaan. Ik zag de originele snelheidsmeter weer zijn bekende rondje rond maken (net voor de 0 km/u stand). Geen idee hoe hard dat is maar inhalen doe je iedereen!. Maar een paar spatjes regen op de voorruit deed me toch maar besluiten naar huis te gaan. Met gepaste snelheid natuurlijk (0 km/u... ) :-). Echter deze keer ging het nog harder. Dit was anders dan normaal maar het kwam me bekend voor van mijn Honda MT brommer die net voor een heetloper ook opeens bijzonder hard ging. Toch maar wat rustiger aan gedaan. Echter was het al te laat... De motor had geen power meer en de zuigers draaiende niet echt meer soepel rond. Auto langs de kant. ANWB erbij en naar huis gesleept. Olie lag onder de motor... Vandaag maar even de motor uit de auto gehaald. Morgen maar eens open maken en de schade bewonderen. Lelystad zit er ff niet in helaas...
Reply With Quote