12-11-2012, 15:49
|
|
Postwhore
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by ewcaddymk1
druk mannetje met al die projecten leon,rally,porsche v8 hoe krijg je het allemaal voormekaar, ik hoop wel dat je goed op jezelf past anders word het hier straks zo stil met dit soort unieke projecten, dat is niet iets wat je iemand gunt die met dit soort projecten toch zijn brood moet verdienen
van mijn kant veel respect voor alles wat je doet
|
Bedankt! Ik was al overspannen geraakt deze zomer en heb daarna alles opnieuw op een rijtje moeten zetten. Helaas zijn er ook dingen die niet meer kunnen en heb mijn beslissingen genomen naar wat verstandig is als bedrijf zijnde ipv wat ik graag zou willen als hobby.
Met deze Leon ben ik tenminste niet elke avond aan het lassen en dat een paar jaar lang Heb al heel veel laswerk overdag en zo kan ik mij s'avonds bezig houden met het ontwikkelen en prutsen
Ik weet nog niet wat ik met de Porsche ga doen. Ik ben echt gek op deze auto en heb er al heel veel voor klaar liggen, maar is gewoon geen reclame voor mijn bedrijfje. Moet nog even nadenken wat verstandig zal zijn. De stalling in en er later mee verder gaan of deze in delen weg doen.
|