View Single Post
Old 11-11-2012, 04:08
RichardVW RichardVW is offline
VW Enthousiast

Klopt inderdaad dat er gas inzit. Zie je vrijwel niets van en met die paar luttele kilometers die ik op jaarbasis rijd zou het zélfs met vrijstelling járen duren voordat ik de inbouw er uit zou hebben. Kwam echter het milieu ten goede, vandaar. Ik weet niet precies hoe de nieuwe regeltjes gaan worden, maar het zit er in dat ik het weer zal moeten laten uitbouwen. Kost een paar centen, zit ik niet mee. Wel dat ik dan weer op vervuilender benzine zou moeten gaan rijden. Moraalridder? We hebben de aarde te leen van onze kinderen en een beetje netjes achterlaten kan m.i. geen kwaad.

Trouwens. Nou en? Moest je daar nou zo lang voor gaan zoeken om zo'n kleinigheidje te kunnen vinden in de hoop je gelijk te kunnen halen? Voor de echte purist zal de inbouw van LPG misschien een vloek zijn, maar ben je soms van mening dat het kleine vierkantje dat de vuldop afdekt in verhouding staat tot verlaging, verbreding, andere ramen, deuren, wielen, uitlaat, kleur, motor, interieur of wat sommigen al niet meer bij elkaar kunnen verzinnen? Alhoewel verzinnen: het meeste komt zo van de plank, veel fantasie heb je er niet voor nodig. Bij elkaar verzamelen is waarschijnlijk een betere uitdrukking.
Reply With Quote