11-11-2012, 01:14
|
VW Enthousiast
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by De Pul
jij lult zo stom,dat je je eigen geouwehoer niet eens begrijpt.
stel,er is iemand helemaal gek van oude vw's maar hij vind het jammer dat ze zo traag en/of onzuinig zijn,en hij verbouwt het een en ander.dan is ie volgens jou veranderd van een vwliefhebber in een tuningliefhebber?
als ik in jouw schoenen stond had ik denk ik een tomtom nodig om mezelf te volgen
|
Je bent niet alleen grof in de mond, maar je hebt met je gebruikte argumenten boter op je hoofd. Vertelde je zelf niet eerder over de volgende plannen die je aan het uitbroeden bent?
http://www.volksforum.com/forum/new...wreply&p=798371 :
Quote:
Originally Posted by De Pul
zoals in m'n mk3-topic te lezen is ga ik het over een hele andere boeg gooien.(…)
(…)PLANNEN;
1.6 Kompressor blok erin...
dikkere remmerij...
BBS Le-Mans repro's eronder....
hele auto laten spuiten in Alpinweiss,dunne bumpers erop en voor de rest ori.
op de zij en achter ruiten na,die moeten van lexan worden....
binnenkant helemaal leeg,2 leren kuipjes,rolkooi,4 punts gordels en dat is het wel zo'n beetje
dit is in grote lijnen het plan,exacte details zitten al wel in m'n hoofd maar dat moet nog even uitgewerkt worden
foto's volgen als ik hem bij de deur heb
|
Klinkt allemaal goed en je moet het natuurlijk lekker zelf weten, maar wat is er over van de klassieker die je als basis gebruikte? Niet veel lijkt me. Het resultaat is een heel andere auto en heeft niets te maken met de achterliggende gedachte waar de vrijstelling oorspronkelijk op gebaseerd is: het niet uit het straatbeeld verloren laten gaan van auto's van een eerdere generatie.
Nu kun je wel kwaad op mij, de boodschapper, worden en naar hartelust sneren en beledigen maar dat verandert niets aan het feit dat wat jij bij elkaar scharrelt en monteert bar weinig te maken heeft met wat er vijfentwintig jaar, of langer geleden, rondreed.
Ik blijf een voorstander van de regeling zoals hij in Duitsland is, het H-kenteken, ondanks dat lekkere vette kapsel van je.
|