View Single Post
  #2  
Old 02-11-2012, 13:20
fcapri's Avatar
fcapri fcapri is offline
Postwhore
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 1,099
Default

normaal heeft je auto een unit met 1 stekker, en die losse zou er ook eentje moeten zijn van 1 stekker.

dacht de tot halfweg 88 de 2stekker versies werden gebruikt. normaal zou bij u dus alles plug and play moeten zijn. kan je snel testen hé. radio eruit, knopjes van chauffage eruit, lichtschakelaar eruit, paar schroefjes losmaken (dacht 6) en die voorkant van dashboard kan eruit.

dan 2 schroeven losmaken aan je tellerunit, stekkers lostrekken, en ook je km-tellerkabel losmaken.
ander dashboard ff aansluiten (gewoon electrisch en de auto eens starten. kan je direct zien of je toerenteller werkt. knipperlichten gaan wel een fout geven omdat je 4pinkerschakelaar afgekoppeld is
__________________
Daily drivers: Toyota prius 3 - Ford P100 1.8TD
Oldtimers: Golf2 1.6D '91 - Ford Capri 2.0V6 '79, 3.0V6 '79 - Sierra XR4i 2.8iV6 '83 - Audi 80 Avant 2.6V6 '93
http://www.fordcapri.be
Reply With Quote