View Single Post
Old 01-11-2012, 10:28
Ronin's Avatar
Ronin Ronin is offline
VW Guru

Send a message via MSN to Ronin

Gelet op de melding op het FEHAC, moeten we waarschijnlijk de volle mep weer gaan betalen.
http://www.fehac.nl/

Voor de overheid is het puur een bron van inkomsten, al denk ik persoonlijk dat het resultaat nog eens tegen kan vallen voor de overheid.

Als dit doorgaat overweeg ik toch om mijn daily diesel te schorsen en weer in de polo te rijden deze staat nu bijna stil namelijk.
Ik ben, net als vele anderen denk ik, gek op mijn oldtimer en rij hier wel dagelijks in.
Maar door deze maatregel is het voor mij financieel niet leuk meer en moet zelf geld bijleggen ten opzichte van de polo (in mijn geval dan , uiteraard hangt dit af van de kilometers en zal dit voor iedereen anders uitpakken)

Persoonlijk heb ik er helemaal geen bezwaar tegen om weer wegenbelasting te moeten betalen voor mijn oldtimer, omdat ik deze dagelijks gebruik, maar dit moet natuurlijk wel reƫel en evenredig zijn. De volle mep moeten betalen kan voor mij niet uit omdat het een diesel betreft.

Daarnaast heb ik ook nog mijn restauratieproject, eveneens een golf diesel. Afhankelijk van beslissingen welke genomen zullen worden in Den Haag, zal ik mijn project ook moeten heroverwegen helaas, restaureren, ombouw naar benzine, of wellicht volledig afzien van het project.

Maar ben vast niet de enige die met deze onzekerheden rond loopt en wellicht overweegt auto's te schorsen, om te bouwen of zelf van de hand te doen.
Reply With Quote