31-10-2012, 14:29
|
|
Volksforum Aandeelhouder
|
|
Join Date: May 2009
Posts: 230
|
|
een AGG heeft geen stationairregelklep.
Ik zou alle massa kabels en de bevestig ervan goed controleren. Desnoods een start kabel op je massa van de accu zetten en de andere klem op de cilinderkop. Als je dan weer met het blok waggelt en hij blijft dan lopen dan zit je in de goeie richting. tevens ook even de massa en voeding van de motor ECU controleren. Ik zou sowieso alle stekkerverbindingen en kabels eens goed controleren d.m.v. een visuele inspectie...
De bobine's van de mk3's gaan vaker kapot. Ze schuren dan en maken dan vals contact. Je kunt je bobine en de bougiekabels o.a. controleren door er met een planten spuit water overheen te nevelen. Als er dan ergens vonken over gaan springen dan heb je slechte of open verbinding in je ontsteking waardoor je motor ook slecht kan gaan lopen bij bijv vochtig weer.
Succes!
|