31-10-2012, 13:39
|
Forum Newbee
|
|
Join Date: Oct 2011
Posts: 21
|
|
Quote:
Originally Posted by DÁ-BRT
Dan heb ik die vraag over het hoofd gezien.
Je kan het voelen hoe de binnen ring kan bewegen in de buiten ring. Volgens mij mag hij maar een graad of 10 verdraaien kunnen ten opzichte van de buitenkant. En hij mag niet naar voren en naar achteren kunnen bewegen.
Die van mij had geen harde aanslag maar ging steeds zwaarder als ik hem verdraaide.
Misschien informatie inwinnen op TDIclub.nl daar zitten veel mensen met de DMF Dual Mass Flywheel. Ik had net op TDIclub.com gezocht maar kon zo snel niets vinden hoe je uitzoekt of hij stuk is.
|
Vliegwiel bestaat uit twee stukken? De starter-krans en de schijf waar koppeling op drukt. Die kon ik inderdaad beetje links beetje rechts draaien.
Alles zit er nu terug op en zal zo blijven. Ga geen 400€ kosten meer doen voor een polo van '97 met 240k op de teller. Heb het toerental iets verhoogt en trilt al minder.
|