View Single Post
Old 31-10-2012, 10:48
BlueMk2 BlueMk2 is offline
Forum Newbee

Quote:
Originally Posted by -spyrock-
Ik heb nog even een vraag over die adapter, ik heb zelf een dunne naaf op mijn MKII '88. Ik heb vandaag een sportstuurtje gekocht en heb er een dikke naaf adapter bijgekregen. Nu zie ik dat over mijn stuuras een veer zit met daarvoor een zwarte ring (deze zit er hard op geklemd/geperst). Hoe moet ik nu de adapter plaatsen?? Ik heb nog nergens in dit topic iets gelezen over die zwarte ring die er bij mij zit opgeklemd, moet deze en de veer erachter eraf, dan de adapter erop en de veer en zwarte ring weer voor de adapter plaatsen?

zie foto van mijn situatie:

Even een oud topic omhoog schoppen! Wij probeerden gisteren op onze MK2 uit '87 een houten Momo met naaf te monteren en wij liepen tegen precies hetzelfde probleem aan: de adapter van dunne naaf (auto) naar dikke naaf (stuur) past niet omdat die zwarte ring in de weg zit. Achter die zwarte ring zit inderdaad een veer.

Hoe ga je hier mee om? Is er iemand die dit weet? Moet die ring met veer weg? Zo ja: hoe dan?

Groeten!