ik kwam net van de cinema in brussel met mijn vriendin, reed daar de A12 op richting Antwerpen, kwam er voor de lichten in londerzeel al een C class af,die wel wat snelheid wou precies
,, vitess'ke terug en gaan :p aan de lichten in Londerzeel in zen 3de en zag de C class niet meer
maar dan lichten in Breendonk, terug het zelfde, gooi hem in zen 3de en weg "scheur" schakel naar 4de, 5de rij 150 fso,
en ineens houd de wagen in, schakel terug om vermogen te winnen maar deed niets,, geraakte niet meer boven de 3000 toeren precies,( bleef er eigenlijk hangen, terwijl ik mezelf op de pechstrook wil rijden) gasreactie was er niet,, het leek wel of mijn ECU het even niet goed wist,, sta ik stil motor draait goed,,
wil ik terug vertrekken; geraak ik weer niet boven die 3000 toeren? me in Willebroek even op kant willen zetten en viel de wagen stil. pfff het ergste vrezen! tot op een parking kunnen uitbollen even gewacht (minuut of 2 max)de auto terug gestart even testen terplaatse of het ging en geen problemen meer werkte weer als dervoor, echt raar zou het kunnen dat de ECU in een soort noodwerking ofzo ging of bestond zoiets nog niet in 1995?
hoe raar het ook is, soms kan ik 220, 230 rijden +6000 toeren,, en soms komt hij gewoon niet boven de 6000 toeren uit in zn 5de dus lijkt dit dan iets te maken met de ECU ofzo? want het blok is net nieuw en heeft / 6x xxx KM (weet het niet perfect nu) ik hoop dat ik hier wat meer info kan verkrijgen!
alvast bedankt!