View Single Post
Old 22-12-2003, 00:33
Gert's Avatar
Gert Gert is offline
6k and counting...

16 kleppen : sprak net je broer nog op dit forum ..
Baseer jij dit op mijn uitleg ? Of wil je graag bevestigd worden in je ongegronde vermoedens ? Dan moet ik je erg teleurstellen vrees ik ..

Ik vind het niet erg om de hele zwarte piet toegespeeld te krijgen maar het is zo makkelijk om een naam ergens uit te pikken die zich hetzelfde gedroeg in het off topic gedeelte zoals zo vele anderen . Of ben je die namen al weer vergeten ? Kan ze moeilijk vragen of ze ook een topic als deze willen openen ..

Dus volgende keer graag een genuanceerde vraag die ook over anderen gaat en niet alleen over mij ..

Weet niet hoelang je al lid was maar misschien was het je al opgevallen dat de know how aan het wegrennen was op het VW Forum . Lag dat aan mijn Off Topic gezever of aan het feit dat alles en iedereen het beter wist ?
Meen me de laatste week nog een topic te herinneren waar iemand tot de grond werd afgebrand omdat hij in de ogen van anderen onzin uitkraamde over zijn 8 klepper met 240 pk .. Of het eeuwige gezeur over bekeuringen of Opels .
Of ben je dat soms vergeten ?
Ben de eerste die toegeeft dat ik niet de makkelijkste ben maar met 1 vingertje wijzen is veels te makkelijk .
Reply With Quote