Tis idd of de vulhals, of de pakking tussen de tank en de vlotter (en vergis je niet, die laatste kan flink lekken, zeker met een volle tank!)
km of 550 haalde ik gemiddeld op een tank, met een pittige rijstijl. Zelfs met lekkage.
Wat betreft de ruimtes tussen band en wielkast: de achterste wielranden zijn kleiner, het wiel hoeft immers niet te kunnen draaien om te sturen. En als je goed gaat kijken zul je zien dat eigenlijk elke polo achterover hangt. Dus altijd ongelijk verlagen, achter minder dan voor.
Alleen veren tot 40mm en standaard schokdempers kan gewoon. Behoud je deels je originele comfort en toch wat lager.
Setje immitatieschokdempers met originele hoogte en stugheid zit op 60euro exc via Ebay.
http://www.ebay.de/itm/4X-DAMPFER-F...#ht_6222wt_1162
Voor monroe schokdempers zit je op 82 euro:
http://www.ebay.de/itm/MR828-Stosda...#ht_2447wt_1152
Schroefsetjes van dit type polo zijn duur, de goedkoopste beginnen bij 350, maar dezelfde sets worden tegenwoordig vaker voor 400 a 450 aangeboden.
Wil je voor een echt goeie set gaan ben je het dubbele kwijt.
Vergeet trouwens niet je toplagers mee te vervangen. Aangezien het toch los moet, is dat wel zo handig.
ps: je topic staat in de verkeerde rubriek