View Single Post
  #76  
Old 28-03-2005, 12:44
krukab krukab is offline
No personal life
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 2,682
Unhappy helaas,helaas ...

Quote:
Originally Posted by kruk@b / 24-10-04
Week 42 (nog 25 weken te gaan ... )




Het doel is om de auto voor 1 April 2005 weer klaar te hebben (dan loopt de schorsing af)


Update('tje)

1 April is sneller dichterbij gekomen dan gedacht ... dat wordt deze week dus weer schorsen :frown:
Heb wel bijna alle spullen binnen om hem technisch af te gaan bouwen,maar wat erg is tegen-
gevallen is een beetje redelijke spuiter te vinden die tijd en zin had om eraan te beginnen.
Als ik nou begin Januari iemand had gehad,die ook een deadline zou stellen,dan was de drang om
wat meer door te gaan ook wat groter geweest
Tuurlijk weet ik in mijn directe omgeving de nodige spuiterijen te zitten,maar het moet natuurlijk
ook wel een beetje binnen het budget blijven passen,nietwaar ??
(ga er toch al overheen ....)

Wat nog wel binnenkwam afgelopen weer was de uitlaat uit Amerika,van ispwest.



Zaterdag bij VR een nieuwe ATE hoofdremcilinder gehaald,die -als ik het zo bekijk- ook voor de nodige problemen gaat zorgen.
De motor is weer opgebouwd,alleen de IRS motordrager moet er nog op,dan kunnen motor & bak weer de auto in.


Voorlopig dus van deze zijde ff geen updates meer,ook omdat de westfalia nog vakantieklaar gemaakt
moet worden,er nog een stuk of wat spijl- en pano voorassen liggen om van een adjuster te worden voorzien,
er nog een type3 staat waar een type4 in moet,een t2a omgebouwd gaat worden naar Porscheremmen,
16" Fuchsen en een lange vierbak,enzovoorts .....

Mocht ik me dus "vervelen",dan zal ik het zeker niet laten om aan de variant te klooien,maar ook de
vakantie komt rap dichterbij,en aangezien we toch wel weer de nodige km's zullen gaan maken,wil ik
nu mijn tijd en aandacht ff aan de westy geven.