En ik ben weer bezig geweest , en heb toch het oude interieur er weer ingezet
Maar wel natuurlijk met een reden ! Ik heb de edition voorstoelen laten zitten , omdat deze de goede stof op de wangen heeft , net als de originele stoelen . De 'oude' recaro's waren namelijk van een ouder type ,met een gladdere stof ,welke eigenlijk niet echt bij de deurbekleding en achterbak paste.
Dus heb ik de midden stukken , welke ik zelf al eens heb bekleed , nu in de edition stoelen gezet , en dan klopt de stoel helemaal kwa kleur
En bijkomend voordeel is natuurlijk dat er een mooi subtiel rood stiksel in de stoelenwangen zit ! En dat had mijn achterbank niet , maar gelukkig ben ik heel creatief en ik had nog een complete bekledingsset liggen van een achterbank . Dus deze eraf gehaald ,uitgewassen en daar heeft mijn zwager Ron( variant110) een rood stiksel ingenaaid , zodat deze perfect bij de achterbank past !
Nu vond ik op de sloop nog een zgan leren pookhoes ,met groen stiksel !
En afgelopen week vond ik nog een originele Airbag met origineel groen logo op de sloperij!
In combinatie met de beklede kinderstoelen .......
of zonder
een heerlijk interieur vind ik zelf
Nu alleen de zwart leren handremhandel/hoes nog vervangen door ééntje met een rood of groen stiksel , dan is ie van binnen helemaal af , dus als iemand die nog weet liggen ................