View Single Post
Old 20-10-2012, 08:31
M1974 M1974 is offline
VW Addict

300 euro per jaar is geen geld voor een opslag ruimte. Wat dat betreft kun je net zo goed alles houden. Voor van die gestrande projecten krijg je meestal toch haast geen geld. In losse delen verkopen levert vaak meer op, maar dan blijf je met de helft weer zitten.

Wel zou ik als ik zo weinig tijd heb, overwegen om een van de twee auto's op te ruimen.
Ik zou de Gti houden en die netjes af (laten) bouwen.

Je leven gaat ook door. Nu stort je je op je werk, woon je in een huurhuisje met je vriendin, maar straks komt er waarschijnlijk ook ergens een koophuis dat opgeknapt /verbouwd moet worden of jullie nemen kinderen. Ik denk dat je met deze heel normale ontwikkelingen niet snel veel tijd en geld vrij kan maken voor je hobby.

Ik heb zelf een jaar of vier geleden ook alles opgeruimd. Toen alles weg was miste ik de hobby. Toen heb ik een jaar later een hele nette golf 1 classic line cabrio terug gekocht. Deze heb ik nu drie jaar en ieder jaar in de winter knutsel ik hier weer wat aan. Ik zorg daarbij dat ik elk seizoen weer kan rijden. Zo blijft het betaalbaar en kost het niet te veel tijd. Ik geniet er zo optimaal van.
Voor mij op het moment geen lange dure complete resto's. Ik heb de tijd er niet voor en wil niet zoveel geld in 1 of 2 jaar investeren in de hobby.
Reply With Quote