View Single Post
Old 19-10-2012, 22:42
MrMiljon MrMiljon is offline
VW Addict

Default Misschien toch maar stoppen met de hobby?

Beste volksforummers,

Altijd met ontzettend veel plezier aan de golfjes geknutseld, maar ik ben nu sterk aan het twijfelen om alles weg te doen en er mee op te houden. Waarom....?

Even een kleine inleiding,

Ongeveer 3.5 jaar geleden hebben mijn ouders helaas moeten stoppen met het toenmalige bedrijf. Hierdoor zijn wij/zij naast het huis ook de loods kwijtgeraakt.
Vanaf dat moment was het van de een op andere dag niet meer mogelijk om aan mijn auto's te werken. Gelukkig een nette stalling kunnen vinden waar de auto's + alle onderdelen (stelling vol) konden staan. Eerst voor 1 jaar... toen weer 2 en inmiddels dus al weer 3.5 jaar. Aangezien mij dat toch elk jaar weer 300,- kost en ik op redelijke termijn geen sleutelruimte heb twijfel ik om alles weg te doen.

Zelf ben ik werkzaam in de bouw (eigen stucadoorsbedrijf) en huur ik samen met mijn vriendin een huisje (zonder sleutelruimte). Gezien de vooruitzichten in de bouw en de kosten van al dat leuks vraag ik mij af wat zoiets globaal nog waard zou zijn zodat ik misschien helemaal van het stoppen afzie .

Ik heb dus 2 golfjes. Een 1.6 Gti (ori NL) uit 1981 en een Golf 1.5ls auto uit 1979. De auto's zijn allebei niet te rijden maar de golf 1.5 is het verst klaar. Deze is volledig gelast, geschuurd en staat nu in de spuitplamuur (alleen nog lakken). De gti is 75% klaar met laswerk maar alles is wel compleet + een beetje extra (schroefsetje... audi velgjes... grille... gereviseerde carb... )

Veel foto's heb ik op het moment niet... Maar ik vraag mij dus af wat heeeeel globaal de waarde zou zijn en jullie ervaringen met dit dilemma.

Vriendelijke groet,

Coen

(voor de primer en nieuwe originele vw spatborden)
Project 2 Golf Type1 1500LS 1979 (beige)
Project 3 Golf Type1 2000Gti Cabrio
Reply With Quote