View Single Post
Old 16-10-2012, 12:28
SpeedieD SpeedieD is offline
VW Addict

Quote:
Originally Posted by heinz74
ik kan me nog wel herinneren dat jij bij de sprint op Baarlo niet veel tractie had..
daarentegen leek het wel of de hel losbrook toen je op het gas ging...
Jeroen zijn golf was legendarisch ,begin jaren '90 werd hij elk seizoen sneller en mooier..
ik weet nog dat er gewoon een normaal GTI interieur in zat..Atev A's eronder in 17 inch met een wit hart..en een schroefset...man dat had niemand toen..
auto heeft ook zowat in elk Tuningblad gestaan wat er was..
mooiste vond ik nog op Baarlo '94...auto was toen nog redelijk standaard 8v g60
Jeroen had weer eens een homokineet kapot getrokken (vind je het gek)..en hoppa ..midden op de camping een joekel van een krik eronder ..even sleutelen en een kwartier later stond ie weer aan de streep..
en ook vergeet ik ook nooit meer die sprint op Baarlo tegen die duitser met die rode Porsche 928 (S?)..
het golfje leek wel schaal 1op2 naast die joekel van een v8 Porsche...maar hij pakte hem moeiteloos...de bomvolle tribune ging uit zijn dak toen..SCHITTEREND...
als je de Baarlo meetings nooit hebt meegemaakt heb je toen heel wat gemist...
ik was er elk jaar bij ,ik heb zelfs de T shirts allemaal nog ,onvergetelijk.
meetings van tegenwoordig zijn gewoon veeeel anders...
het zou bijna ondenkbaar geweest zijn dat mensen bij een Jetta 1,3 cl met BBS rs velgen zouden hebben staan kijken ,of een matgerold 1,1 Golfje 1 met een imperial op dak....
ook bijna niet voor te stellen dat zo'n beetje alle gerenomeerde tuning bedrijven aanwezig waren toen...Bonrath..V Kroonenburg..TSR weet ik veel nog meer..
ik hd ook altijd weer een week nodig om bij te komen van 3 dagen spectakel..als je dan daarna overdag niks anders ziet dan peugeot,renault opel,burgerbakken ..dan leek het wel onecht geweest
Ik heb Jeroen zijn Golf ook wel eens in 'slechtere'tijden gezien eind jaren '90 toen was de auto ook niet zo netjes meer ..hij is in tussentijd soms ook wel eens 'bijgewerkt' ..maar dat doet aan het icoon gehalte weinig af..
het ding is en blijft de uber Golf 1 aller tijden..

Eensch!! Heb alleen de Tshirtjes niet meer. Nog wel een aantal startbordjes. Met in 1996 het nummer 37! lol altijd op donderdag al heen ipv vrijdag.
Vrijdagmorgen vroeg opstaan en golfjes kijken die aan kwamen rijden....

Waren echt briljante weekenden. Gezellig feesten met allerlei nationaliteiten.
Laatste jaar Baarlo (1999) kantelde de sfeer wel door dat er een aantal mensen kwamen die rotzooi wilden en er werden ook onderdelen van autos gegapt.....
Reply With Quote