View Single Post
Old 13-10-2012, 08:40
ShortyEx ShortyEx is offline
Forum Newbee

Default Carburator Sleutel

Hey allen

Ik heb gehoord van een Volkswagen garage achter de hoek dat je voor de carburatoren af te stellen van een Golf II een speciale sleutel nodig hebt van VW. Is dat zo? En zoja waar kan ik die dan kopen? En is die voor alle modellen hetzelfde? (Want ik heb het gevoel dat die VW garage dat gewoon zegt om me bij hen te krijgen)

Ik heb een Golf II Rabbit 1600 (van 1991) en mijn beste vriend heeft ook een Golf II match 1300 (van 1985). We zouden graag naar onze gewoonlijke garagist kunnen blijven gaan met onze Golfjes maar wij zijn één van de weinigen met Golfjes bij hem en willen eventueel zelf die sleutel aankopen zodat hij ze degelijk kan afstellen.

Voor jullie zeggen van kan je niet gewoon naar een VW garagist gaan wil ik even vermelden dat we dat niet willen omdat die man dé bekwaamste garagist is die we ooit ontmoet hebben, die man is gewoon een bijbel van autokennis. De aankoop van één sleutel zou een kleine investering zijn als we daardoor naar hem kunnen blijven gaan voor onze auto's af te stellen.

Alvast bedankt voor de info.
Reply With Quote