View Single Post
Old 12-10-2012, 09:04
ronaroot's Avatar
ronaroot ronaroot is offline
Volksforum Aandeelhouder

Angry Waarschuwing AW-Style carbon oplichter

Mensen, waarschijnlijk ben ik mijn geld al kwijt maar wil via deze weg toch anderen waarschuwen !!

Ben zéér voorzichtig met je aankopen bij www.aw-style.de eigenaar Arthur Weiss.

Ik heb via ebay.de een aantal kleine carbon delen bij hem besteld en verliep probleemloos en materialen waren (voor ebay prijzen) goed.
Daarom hem rechtstreeks gemaild om mijn stuurkappen van carbon te laten voorzien.
Dat contact liep soepel en vlot en prijs was ook reëel dus heb mijn kappen opgestuurd. Nog netjes een bevestiging ontvangen dat hij de kappen ontvangen had en in de loop van volgende week klaar zou zijn (dit was dus half Juni )
Toen volgde doodse stilte, diverse mails gestuurd maar geen reactie ook de telefoon werd niet beantwoord
Maar ineens verschijnt er na 3 maanden op zijn facebook een foto van een set kappen, gevraagd of het de mijne waren en jawel er volgde antwoord.
Maar goed meer als een "ja" was het niet, dus gevraagd wat nu de bedoeling was en hoe het verder afgehandeld werd. Enkele dagen later ontving ik een mail met daarin zijn bankgegevens en totaalbedrag incl. verzending.
Met de gedacht dat het wel een rare gast was en door drukte weinig tijd had om te antwoorden en ik dolgraag mijn kappen wilde hebben heb ik het geld overgemaakt.
Dat is dus inmiddels ook weer een maand verder en heb nog steeds mijn delen niet terug.
Heb weer gebeld, gemaild, postduif gestuurd maar helemaal niks van leven.
Op zijn shop-facebook gereageerd en die vragen werden iedere keer verwijderd
Toen gaan speuren en zijn eigen facebook gevonden en hem een nette privé mail gestuurd waarna hij mij gewoon blokkeerde

Ben toen verder gaan speuren en toen werd me duidelijk dat deze man behoorlijk getraind is om klanten niet te antwoorden en zodra het lastig wordt om accounts te blokkeren.
Zo blijkt dus dat hij al (minstens) 4 ebay accounts heeft gehad welke hij blokkeert zodra er negatieve reacties komen.

Blijkt dus niet een gevalletje "drukte en slechte communicatie" te zijn maar in mijn ogen doelbewust mensen oplichten.

vwclubparkstad https://www.facebook.com/vwclubparkstad