08-10-2012, 21:05
|
|
VW Fanatic
|
|
Join Date: Jan 2011
Posts: 443
|
|
Quote:
Originally Posted by Der Typ Siebzehn
Deze was alleen bij de échte 76er GTI's, was dacht ik nog 'n overblijfsel van de Kever, 77er modeljaar GTI's (met ingang van augustus 1976) hadden al de oliekoeler wat tot en met het eind van de Golf 1 in 1983 werd gebruikt.
Btw: Hier 'n échte 76er GTI
Is dezelfde auto als ik het goed heb waar 13 jaar geleden 'n hele reportage over stond in de VW-Scene ter gelegenheid van (toendertijd) 20 jaar Golf GTI.
Dezelfde auto werd ook eind van datzelfde jaar (1996) gebruikt als "fotomodel" bij 'n reportage over de Golf 1 GTI in 'n uitgave van de Oldtimer Markt.
Edit. dit:
de 3 defrost hendeltje's, was overigens ook al niet meer bij de 77er modeljaargang (vanaf 8-'76), voor 't onderste hendeltje kwam dus toen dat draaiwieltje.
|
ik dacht geef maar even een reakie .Maar een 176 chassisnr is hier nooit verkocht in nedeland .Alle originale nedelander Pon golf gti 1976 hebben een 17730 17731 chassisnr zijn dus gewoon model 77.Het kenteken is van 1976 . 17634 chassisnr zijn allen maar in duisland verkocht.En hebben ook de glade motor kap en de deze 3 defrost kachel .Wij hadden de normaale draaiwieltje
|