08-10-2012, 09:36
|
Forum Regular
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by RichardVW
Oké. Dus volgens jou is dit forum uitsluitend voor lui die zich bezig houden met het monteren van (veel te) dure velgjes, spaghetti-inlaatjes en verlagingssetjes. Iets uit een rek trekken en vervolgens monteren heet bij jou styleren? Kan. En jij denkt dat iemand die op een andere manier plezier heeft van de Golf II beter van dit forum kan opzouten? Dat is wat je wilt zeggen?
|
Hoi Richard,
Nou dat jij moet opzouten heb ik niet gezegd en denk dat je mij verkeerd begrepen hebt. De meeste mensen op dit forum zijn op deze manier met hun auto's bezig. Schroefsetje, velgjes enz.. (In mij geval fout grilletje bijvoorbeeld). De één houd het goedkoop (ikzelf) de ander pompt massaal geld er in. De één doet alles zelf de ander niet. De één gebruikt hem dagelijks en een ander zet hem op een trailer.
Punt van het verhaal hoerboven.. (En dat zeg ik in mijn post) als jij bij iedere auto die verlaagd is en knappe velgjes er onder heeft zitten een reactie in de strekking "zonde vanmeen auto die standaard al heel mooi is" moet zetten... Dan denk ik dat je met 100 stuks niet klaar bent want het hele forum staat vol met dat soort auto's!! En ik vind dat je daarmee de hobby van ongeveer iedereen op dit forum tekort doet.
Het woord amateurstyleren nam ik in de mond omdat jij ditmin mijn ogen ietwat minachtend gebruikte. Ik noem dat zelf styleren. Had het woord ook al jaren niet meer gebruikt
Als we het dan over styleren hebben. Die golf 4 van Gerard met passat achterklep enz. Dat vind IK styleren. Zo'n man aanspreken op een meeting en hij kan je van allerlij grappige onopvallende details vertellen over zijn auto.
Maargoed. Van mij hoeft noemand op te zouten. Maar jouw reactie lokte bij mij ook een reactie uit (normaal laat ik alle discussies links liggen )
(Als die rode van jou is: strakke auto )
|