View Single Post
Old 07-10-2012, 22:58
RichardVW RichardVW is offline
VW Enthousiast

[QUOTE=BobbyEdition1]Een foto is snel geplaatst Richard.
Gaat vrijwel even snel als commentaar geven...

Bedankt voor je sneer. En nee: commentaar geven gaat makkelijker dan goede foto's maken. Bovendien is er in het laatste halfjaar veel - in detail - aan mijn autootje veranderd. Natuurlijk geen verlagingssetje, maar bijvoorbeeld de toevoeging van een bloemenvaasje aan het interieur, een extra knikhondje en de bevestiging van een hoefijzer aan de grill waarmee half Nederland toen rondreed. Om het nog maar niet over het gehaakte hoedje te hebben dat de wc-rol op de hoedenplank zo 'sierlijk' verstopte. Er waren toen minder wegrestaurant of benzinestations met openbaar toilet...

Als ZZP'er heb ik het nu bijzonder druk, gelukkig. Maar binnenkort start ik een topic over mijn trots. Ik noem het 'origineel, dan doe je al gek genoeg'.

Nog iets: ik heb niets tegen velgjes, petjes of ander gedoe dat oneigen is aan de Golf II. Het is alleen niet mijn ding. Laat iedereen zich lekker uitleven en desnoods velgen kopen die meer waard zijn dan de rest van de auto. Maar gun mij de lol van de Golfjes te genieten die ik niet kon betalen toen ze werden uitgebracht, in de staat hoe ze toen in het straatbeeld verschenen.
Reply With Quote