View Single Post
Old 05-10-2012, 16:21
Ma®tijn's Avatar
Ma®tijn Ma®tijn is offline
de 10.000ste !!!

Quote:
Originally Posted by RichardVW
Volgens mij zie ik loopvlak dat buiten de kasten valt. Maar ook al vergis ik me, is dit nu een verbetering? Gaat de wegligging er op vooruit? Bespaar je er brandstof mee? Over smaak valt per definitie te twisten, maar dat wil nog niet zeggen dat hoe maffer hoe mooier is. Dit komt op me over als het persé functieloos willen afwijken van wat bij VW de norm was, als het net even extremer maken dan zinvol is.

Ik zou me werkelijk schamen met dergelijke wielen gezien te worden en als iemand me erop zou aanspreken dan zou ik ontkennen de eigenaar van deze auto te zijn. En waarom? Omdat de Mk2 van zichzelf al zo mooi is, ook zonder amateurstylisten die het beter denken te weten dan de professionele ontwerpers. Er is een mooi Engels woord voor: overdone. Teveel is teveel. Er is ook een mooie Duitse uitdrukking voor: 'in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister'.

Loopvlak valt ruim binnen de kasten, velgen steken 2 cm uit.

Is het een verbetering?
Vind ik wel.

Gaat de wegligging er op vooruit?
Ja (ten opzichte van de originele wieltjes)

Bespaar je er brandstof mee?
Zeker niet!

Dit komt op me over als het persé functieloos willen afwijken van wat bij VW de norm was, als het net even extremer maken dan zinvol is.
Nee hoor, dit is gewoon zoals ik een golfje mooi vind zonder er al te veel geld aan uit te geven.
En ik moet toegeven dat ik toch wel een beetje trots ben op mijn wagentje

Om ontopic te blijven, hier nog een foto van mijn golf in zijn vorige gedaante.
Ik denk dat je hem zo nog net even mooier vind