04-10-2012, 13:16
|
Forum Newbee
|
|
Join Date: May 2012
Posts: 25
|
|
Quote:
Originally Posted by TijnOnlijn
Bleek bij nader inzien een verdraaide automatische choke te zijn en dat kun je makkelijk controleren door het luchtfilter los te halen en de stand van de klep te bekijken.
|
Sinds vorige week ook carburateurproblemen met onze Golf: hij draait ineens te veel toeren in de N stand, en bij rijden in D houdt hij gas vast, hij schakelt zelfs zonder gas te geven op van 2 naar 3.
Zou dit ook aan een verdraaide chok-klep kunnen liggen? En zo ja: hoe zie ik dan of hij verdraait is? Het luchtfilter heb ik er al af gehad, maar ik heb totaal geen ervaring met carburateurs dus ik weet niet waar ik op moet letten. De PH Olving vaagbraak hielp me ook niet echt verder
Groeten!
__________________
You only need two tools in life: WD-40 and duct tape. When it doesn't move and should, use the WD-40. When it shouldn't move and does, use the duct tape.
|