![Old](https://www.volksforum.com/forum/images/statusicon/post_old.gif)
03-10-2012, 13:46
|
Forum Newbee
|
|
|
|
Nou, om eerlijk te zijn, ik heb nu 4 golfjes bekeken en ik verbaas me erover dat je voor pakkumbeet 2500 a 3000 geen wagen kunt vinden die fatsoenlijk is
De eerste viel af want geen stuurbekrachtiging, tot zover geen blaam, wagen was verder tiptop, andere wagen was een van diesel naar benzine omgebouwde uitvoering, hoeft geen probleem te zijn , maar verder een mengelmoesje van diverse interrieurdelen, 3 kleuren zwart gespoten om er wat van te maken, ik had het gevoel bij een onaf bouwpakket te staan, voelde niet ok
De 3de was op zich in orde, de koop was bijna gesloten toen ik achter de bestuurdersstoel een flinke plas roestwater zag staan, onbekend waar vandaan maar het stodn er zo te zien al een paar maanden in, de verkoper draaide er omheen,daar ga ik nie aan beginnen
Die van kees is ok als je wat wil sleutelen en wat wil prullen, zoek ik nie, hij moet kant en klaar zijn, meteen rijden zonder gedoe en geen fratsen
Dat brengt mij momenteel tot de grotere broers, audi 80/100,dus daar richt ik mijn peilen op
|