Quote:
Originally Posted by jarno vw
jongens jongens die spinnekop moet er af de helf van die rommel is toch al stuk voor je het er op zet gewoon dubbele 45 ers gaan rijden veel beter
|
45er webers op een 8v?
ooit wel eens het hele jaar mee doorgereden ?...zomer en winter?
en waar zitten die webers dan?...juist ja, recht boven een loeiheet (spaghetti)uitlaatspruitstuk...daar helpt echt geen asbest heatwrap aan geloof mij maar
ooit wel eens van 'vapour lock' gehoord?
Waarom is bijna geen enkele tuner behalve Schrick ooit begonnen aan een fatsoenlijke turboconversie voor de 8v motoren?..3 X raden
voor shows,rally's,autocross etc allemaal heeeeel mooi,dat weer wel
1,wie stelt die dingen af?...met Hydrokolom voor synchronisatie?
2,wat doe je met de verstuivergaten in de kop?...bout erin(prop Ducttape)?
3,wat dacht je van 1op4 bij stadsverkeer?
het kan zeker wel..je kunt met pijn en moeite een 8v nog wel ombouwen naar 16v ...alles kan
maar ik heb liever een golfje dat enigszins zich nog gedraagt als 1 zo uit de doos..dat met regulier onderhoud, verbruik,en gebruiksgemak,te rijden valt..
behalve wanneer het gaspedaal richting bodem gaat
zolang je beneden de 280graden nokkenas blijft loopt hij ook nog enigszins redelijk stationair en wilt hij onderin ook nog wel van zijn plek ,kun je er nog altijd 'normaal'file mee rijden etc etc ...
K jetronic is een oud systeem..en voor hedendaagse emissie eisen natuurlijk hopeloos verouderd ,dat geef ik toe...maar het is wel een goed systeem
dat zowel door VW,Mercedes,Bmw etc gebruikt is
waar dikwijls het probleem zit...is dat er figuren aan rotzooien die er weinig tot GEEN verstand van hebben....hier aan draaien ,dat losschroeven...dingen overzetten van andere auto's,vacuumlekkages dichtkitten,
vervolgens toch naar iemand gaan die er wel verstand van heeft...die er dan weer veel tijd in moet steken om al dat beunwerk weer te moeten verhelpen
(kost ook wat)..en dan is het zogenaamd een hoop rommel...
of Advertentie MP,'..Auto moet even beetje afgesteld worden(5min werk)maar ik kom er niet aan toe,,loopt verder als een leipe,echt fokking snel, ding is echt vet ! '
zoiets..dat lees je wekelijks