01-10-2012, 19:26
|
|
No personal life
|
|
|
|
Omdat de Golf na het akkefietje met de Corrado zo snel mogelijk klaar moet zijn de afgelopen week weer is wat onderdelen voor de Golf besteld en de zaterdag gemonteerd.
Nu staat ie rondom op de 17 inchers met de 165/35'ers, de lambdasonde heb ik vervangen zodat de CO en het lambda getal nu wel goed is voor de keuring en ik heb voor de keuring EU Vento koplampen ingebouwd. Alleen nog even aansluiten met een tijdelijke verbinding. Past ook gewoon in een US frontje met een beetje creativiteit.
Al met al weer een stukje verder en ik hoop deze week de Golf gekeurd te hebben al is het wel vervelend om veel thuis op de stoep te doen nu het weer vroeger donker wordt.
Nu wat foto's.
Het hele gespeel met de spoor verbreders laat ik ook achterwege voor deze winter. Enkel heb ik achter 20mm spoorverbreders gemonteerd en voor niets. Al zou het wel ietjes netter zijn maar het geld doe ik nu liever naar de Corrado als de Golf.
Oh ja, hij gaat voor nog een aantal centimeters omlaag maar eerst de keuring en dan de hulpveren er eens tussen uit gooien.