View Single Post
Old 24-09-2012, 20:37
JarnoVWPolo6N JarnoVWPolo6N is offline
VW Addict

Voor mij de eerste keer Parkstad en is me goed bevallen, weer mocht wat warmer maar gelukkig wel droog gebleven. Koffie en catering was top geregeld, vriendelijke crew, alom een leuke dag gehad!

Quote:
Originally Posted by ronaroot
En ja die prijsuitreiking zullen we nooit meer vergeten, zag er een beetje "knullig" uit zo met een verkeerspion omroepen alhoewel ik daar ook wel de humor van inzag.
Maar zoals Ronnie al zei, de installatie had het net een paar min. voor de uitreiking begeven, dan houdt het natuurlijk op en maak je er het beste maar van

Kan gebeuren, enige wat ik er balen aan vond (van mijn kant af dan) is dat ik hierdoor eigenlijk niet mee kreeg welke beker ik nu precies won, ik stond er ook geheel niet bij stil eigenlijk, maar zag het pas bij thuiskomst op de beker staan. Geheel onverwachts de BoE gewonnen (BOE!!! ), en dat voelt toch best als een hele eer en soort kersje op de room na ruim anderhalf jaar aan de motorombouw te hebben gewerkt helaas daar ter plekke niet doorgehad, anders had ik waarschijnlijk met een mega-grijns de auto uitgestapt, maar alsnog -> hartelijk bedankt Parkstad-crew!