View Single Post
  #11  
Old 24-09-2012, 13:49
heinz74's Avatar
heinz74 heinz74 is offline
Postwhore
 
Join Date: Jul 2012
Posts: 1,364
Default

Ok ,geeft niks
ben zelf ook allang geen (autoschade)monteur meer ,daar heeft men tegenwoordig gasten voor uit het oostblok..die zeuren niet en kosten bijna niks ,ik speel tegenwoordig met treintjes..
maar goed,,je zou kunnen te proberen om voorzichtig wat REMMENREINIGER uit de spuitbus te vernevelen bij stationair draaiende motor
vooral bij de meerdere dunne slangen van het spruitstuk/gasklep etc..
doe dit voorzichtig en gedoseerd ,zodat je ongeveer ziet waar je bezig bent
mocht je een vacuumlek hebben ,zal het toerental gelijk oplopen
check ook even of er iemand in het verleden geen slangen of aansluitingen heeft dicht gesmeerd met siliconenkit (komt voor)
en check zeker de aansluitingen op de onderdrukslang die naar de rembekrachtiger loopt,hierop zit ook het slangetje van je MFA.en een grote wit/gelige dop
een beetje lekkage daar heeft veel invloed..
verder is het best moeilijk om van een afstand achter de pc te kunnen zien waar het probleem is

nog een tip ;schaf via de goede boekhandel de Haynes Manual aan van de Golf 1 benzinemodellen met de grotere motoren nmr 0726..(isbn 1 85960 279 7)
daar vind je veel in terug ook over de Kjet e.d ,al weet ik niet of dat het nog te krijgen is ,dit is zeer leerzaam ,zeker voor de (semi)leek

veel succes ,keep us posted
Reply With Quote