View Single Post
Old 24-09-2012, 11:26
Zollie's Avatar
Zollie Zollie is offline
Forum junkie

En weer wat plaatjes, vooral bezig geweest met voorremmen, niet echt interessant dus geen plaatjes... Ook VCDS-lite geïnstalleerd en mn nieuwe kabel getest, werkt!

Rode coupe van mn pa gaat donderdag naar de lasser en spuiter! Dus maar even wat redelijk plaatwerk uitgeslepen

Voor de blauwe luxe duerpanelen gescoord, met fijne leuningen. Raamknopjes zitten in mn middenconsole, dus blindplaatjes in de deurpanelen

Hier het doorvoerrubber wat nogal wat gefriemel heeft gekost, maar het zit weer netjes!!

Werk in uitvoering bij de rollo! Helaas passen alleen originele boxen. Dus moet nog eventjes een gat beuken in de wielkastbedekking om mijn boxjes erin te friemelen...

Console met uitgezaagde asbak... kan ik dan mooi mn radio op klussen!

En in combinatie met dit bakje (origineel passat onderdeelnummer zelfs ) lekker veel bergruimte!

Achterkant dieseltoerenteller. Zat een sticker, maar met een kleine schroevendraaier door het gaatje kan je je toerenteller afstellen. Omdat de poelieverhouding van een TDI anders is dan van TD is dat wel nodig!

En ziehier, naar tevredenheid bijgesteld!

Kontje

Neusje

Alleen nog eens wassen

Ben wel happy dat er maar 3 foutmeldingen in mn ECU zitten:
*N18 foutmelding (EGR klep)
--klopt: dit is er niet

*Voorgloeirelais stuursignaal
--Klopt: die stuur ik via de oude draadboom

*Voorgloeilampje
--Klopt: Ook deze gaat via de oude draadboom

Volgens mij zijn dit geen meldingen die voor noodloop zorgen, dus niets om me zorgen over te maken. Eventueel kan ik er nog een N18-dummy inzetten als dit wel problemen geeft.
Het gloeilampje wil ik nog ergens verstoppen, volgens mij worden storingen via dit lampje gemeld. Het gloeirelais kan ik eventueel vervangen door een weerstandje om de storing eruit te vogelen.