View Single Post
Old 17-09-2012, 21:57
Zollie's Avatar
Zollie Zollie is offline
Forum junkie

Vandaag weer even zoet geweest, helaas geen camera, komt dit weekend wel weer!

*Als je de toerenteller weghaalt lijkt ie ineens normaler te lopen, de toerenteller zorgt voor een verkeerde impressie lijkt het. Is het W-signaal van de TDI toch anders dan van een gewone TD?? En wat geeft het W-signaal? Puls, stroom of spanning?
SPanning leek me logisch, straks heb ik de OBD, als het mooi in verhouding ligt maak ik er gewoon een deler tussen met wat weerstandjes!

*Een knipperlicht voor deed het niet, na lang klooien met andere lampen enzo bleek dat (gelukkig) de aardedraad van de knipper dood was. Dus draadje aan chassis gelegd en alle lampen functioneren nu!

*Had nog een nieuw slurfje tussen chassis en achterklep, alle draden met gepast geweld er doorheen geprutst en weer aangesloten. Achterkleplampje doet het nu! Was ff zoeken maar de schakelaar daarvoor bleek helemaal in de klep naast je slot te zitten, was niet aangesloten, nu wel
Helaas is de ruitenwissermotor achter stuk, de andere 2 die ik had liggen ook, dat zijn dan weer dingen die je niet moet bewaren Zijn gelijk aan golf1 dus wel aan te komen!

*Heb deurpanelen gan GL erin, mooi blauw stof en dikke armleuningen erop. Zijn zonder gaten voor raamslingers, maar helaas dan weer met gaten voor raamknoppen. Die zitten bij mij in e middenconsole, maar heb roostertjes besteld voor knoppen, daar prop ik dan blindkapjes in. Heb ook doppen besteld om raamslingers af te dekken, als ik van gedachten verander. Toch weer lekker, alles morgen bij de dealer ophalen.

*Ben bezig de rollo te installeren, maar dat wort een beetje plakwerk helaas, een paar stangen uit de rollo zelf ontbreken, en wat plastieke bevestigingen zijn niet meer wat ze geweest zijn...

Int weekend weer door, met plaatjes!