De uitlaat was al een tijdje netjes. Enkel het eind stukje stond me totaal niet aan. Nu kwam ik hier op het forum twee ovale sierstukken tegen waar ik wel wat mogelijkheden in zag dus vanavond maar is aan de slag geweest met een kameraad van me.
Hoe de situatie eerst was.
Op de brug staat het project van mijn kameraad die me geholpen heeft. Is een 86'er Golf 1600 D. Hangt inmiddels een goed lopen 1.9 TDI van een Golf 3 in. Nu nog wat laswerk en dan overspuiten.
Na een paar uurtjes werk zaten de nieuwe sierstukjes er onder. We hebben zelf een Y splitsing in elkaar gelast dus ook beide sierstukken zitten er niet alleen voor de sier onder.
Verder heb ik gister avond een setje spoorverbreders van 20mm gepast op de voor en achter as. Voor valt het precies goed. Achter zal er toch echt 30mm tussen moeten komen. Dus als iemand deze nog heeft liggen, graag even melden.
Hij gaat natuurlijk ook nog wat zakken. Maar eerst de hulpveren voor verwijderen en de wielkast randjes weg halen.
En dan binnenkort nog wat kleine details zoals nieuwe kentekenplaten, leuke kentekenplaat houder, VW logo voor op de klep en nog wat spul.
Maar eerst is de Corrado weer aan de beurt voor een aantal nieuwe ABS sensoren. Die wordt natuurlijk ook niet vergeten.