Thread: MILV-mobiel
View Single Post
Old 11-09-2012, 18:52
MILV-mobiel MILV-mobiel is offline
Forum Regular

Default MILV-mobiel

Hey, bij deze wil ik me even voorstellen nadat ik me vorige week op t forum heb aangemeld. Mijn naam is Martin en kom uit Geleen ( zuid-limburg )

Na een aantal jaren alleen maar jappen gereden te hebben, met een uitstapje naar een alfa, ben ik nu dan toch maar eens verstandig geworden en volkswagen gaan rijden. Dit na heel lang aandringen van een aantal van mijn vrienden waaronder T.C.Z.L en Tombo90.

Vorige week was het dan eindelijk zover, mijn oude carisma was verkocht en ik ben gaan kijken voor een passat 3b 1.6 uit 1997. Bij het zien van de auto was ik eigenlijk meteen al verkocht, op een paar krasjes en parkeerdeukjes na was de auto perfect in orde. De vorige eigenaar (geboren in 1935) had de auto perfect laten onderhouden en was er altijd voorzichtig mee omgegaan. IK ben op een woensdag gaan kijken, en heb de auto donderdag meteen opgehaald

De plannen voor de auto zijn ook al ver duidelijk:
- Japanse bumperlijst voor met de knipperlichten daarin verwerkt, knipperlichten in het zijscherm vervallen dan.
- Gisteren Tombo90 zijn s6 parabooltjes overkocht ( deze worden in de winter opgeknapt )
- Schroefset
- Hoe het er nu uitziet een blauw/wit thema aanhouden
- US modules

Foto's:

Reply With Quote